Monday, April 03, 2006




You don’t know who I am, what I feel or what I think. You take me for granted; you forget me and then you want me back. But that doesn’t work for me… I may forgive but I never ever forget.
I’m lost in this world; I’m lost in my mind… I’m mad with my self because I never feel right! I want to believe and love like an normal girl but all I can feel is emptiness and pain.
Sometimes I’m so into my dreams that I forget reality and when I wake up everything seems worst.
I wish I have somebody to trust… Someone to love and could understand. I don’t blame everyone else for be so alone because I know deep inside that it is my entire fault.
I have money, family and friends… I have more than I could ask for but still every night I can hear my heart crying. I don’t want to be ungrateful to all of my friends because I know they love me and I love them all. If I’m still up until today I can only thanked them, because even without knowing they help me every day. I love when I’m useful and I love to help everyone but no matter how strong we are there’re moments in our life when we all need some support.
I miss someone to listen, I miss someone who can take care of me, but how can I miss something I had never met?

4 comments :

Skiro said...

Sem palavras. Sinto tanta coisa minha neste texto, que ao acabar de ler, senti a mesma alegria com que termino os meus textos, o sentimento do dever cumprido e o alívio do desabafo. Para mim, este não é mais um texto, mas sim O texto. Aquele que eu sinto poder ter escrito e poder assinar por baixo. É, simplesmente, mais uma das proavs que eu precisava. Afinal, há muitas histórias iguais à minha. Só que muita gente guarda só para si, e vive a fingir que consegue se mais feliz que os outros. Aplaudo os que são diferentes, e aplaudo-te, a ti, por afinal de contas, também me conseguires tocar com o que esrcreves.

"but how can I miss something I had never met? "

Lindo! *

k8tye said...

Bonito texto, bonito no sentido que espelha o que sinto todos os dias.... Quantas vezes as pessoas nos tomam como garantidas e julgam que nos conhecem...e no fundo,nem a si se conhecem como deviam... As vezes penso que é por isso que nos falta sempre qq coisa... As coisas já nos chegam aos bocados, às metades... E as pessoas estão cheias de tudo e de NADA! Para pessoas como nós, que esperamos sempre mais... agradecemos o "tudo" que nos dão, mas sentimos falta do resto... daquilo que (parece-me) mais ninguém vê...
Tal como a musica de beck "missing" :
"Something always takes the place
Of missing pieces
You can take and put together even though
You know there's something missing
(...)Something always missing always someone missing(...)"

mil***************

Unknown said...

ola chAMO me tiago.gostei mts dos teus textos.olha eu tenh uma banda .gostava d usar uns textos teus para letras s tiveres interessada deixo aqui o meu mail d msn e falamos . tiagodario_10@hotmail.com

Unknown said...

escreves mt bem = )