Saturday, June 10, 2006

Just someone...




So many nights I want to vanish...
So many times I cry in my sleep for a life to come and rescue me from this nightmare…
My life is so full of people and yet so empty of love! There are so many things I miss even though I had never met them. I miss that voice that calm us down, I miss that hug that make us feel save no matter what, you know…
I have so many friends and yet I’m so alone, so lost, so… I guess I just wish I have someone, a friend, who really saw me… someone to turn to when things didn’t went well.
I’d like to have someone that could read my eyes and understand my heart. I wish I have someone who really pays attention and care about what I think and what feel… I just wish one day someone could love me that way…

1 comment :

k8tye said...

Entendo tão bem o que transmites neste texto... Sinto que podemos ter tudo e nunca nos sentirmos completos porque nos falta uma pessoa assim....às vezes penso no porque de precisarmos tanto "do outro"...mas depois entendo....Nós somos "o outro", as coisas e os outros são o sentido da nossa existencia, porque implantamos o sentido nos outros pela forma como nos relacionamos como "o outro" ou pela forma como "o" imaginamos...
Existe uma preocupação conosco e uma vontade enorme de nos ampliarmos... por isso frequentemente olhamos para nós mesmos, damos conta do que nos falta e então projectamo-nos "no outro"... o outro que somos nós e nos completa... (Isto dava p eu filosofar muito agora...mas daqui depreendes como vai esta minha cabeça) Gostei do texto...Fez-me divagar e lembrar-me de uma musica de bjork "I miss you
But I haven't met you yet
So special
But it hasn't happened yet
You are gorgeous
But I haven't met you yet
I remember
But it hasn't happened yet"...


"a vida é continuamente mais do que aquilo que é..."


**************